poniedziałek, 30 września 2013

DZIEŃ CHŁOPAKA


    Dzień zapowiadał się zwyczajnie, jak zawsze, lekcje, praca, literki, ćwiczenia... Aż nadeszła pora matematyki. Pani powiedziała, że będą potrzebne kuferki matematyczne. No i wtedy się zaczęło. Chłopcy, jeden po drugim zaczęli wołać, że w ich kuferkach są lizaki i jakaś karteczka. "Ja mam lizaka.", "Ja też mam." Wreszcie wszyscy znaleźli niespodziankę. Przygotowała ją pani wspólnie z dziewczynkami. Na karteczce były serduszka i życzenia. Nasze chłopaki były bardzo zaskoczone. Jeden przez drugiego cieszył się i wołał, że znalazł lizaka. To były fajne, radosne chwile. Dziewczynki dostały po cukierku... i wszyscy byli zadowoleni.  Na koniec naszej małej uroczystości chłopcy otrzymali papierowe medale. Duma ich rozpierała...


"Bądź pomocny jak komputer,

Szybki jak japoński skuter,
Sympatyczny jak maskotka

I słodziutki jak szarlotka."













4 komentarze:

  1. Bożena Markowska23 września 2018 13:17

    Fajnie te maluchy wyglądają i jak widać bardzo podoba im się spędzanie tak dnia chłopaka. W sumie już za tydzień, więc ja zaraz zamawiam coś z https://4gift.pl dla moich chłopaków. Oni zawsze lubią bardzo oryginalne prezenty, dlatego nie szukam nigdzie indziej tylko w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemu facetowi nawet bez okazji lubię robić prezenty i jestem zdania, że jest to fajna sprawa. Całkiem niedawno kupiłam mu również fajne etui na koszulę https://forhim.pl/50-etui-na-koszule i widziałam jak bardzo jest zadowolony z tego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa kiedy maluchy obchodzą takie święta. Ja także lubię bardzo wręczać różnego rodzaju prezenty moim bliskim. Aktualnie w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka kupiłam bardzo fajne prezenty na dzień dziadka i już nie mogę się doczekać, aż je wręczę.

    OdpowiedzUsuń